Известие

Collapse
No announcement yet.

Сепаратор на масло при дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сепаратор на масло при дизел

    Някой може ли да обясни как става отделянето на маслото от въздуха (набутано от турбото) преди да влезне в колекторните тръби. Интересува ме особено за 16V версията и искам да видя дали не изпускам нещо

  • #2
    Изправното турбо не набутва масло. Сепарация имаш само на картерните газове.
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
      Изправното турбо не набутва масло. Сепарация имаш само на картерните газове.
      Мисля, че не си прав. Винаги маркучът е омаслен и има масло. Вчера разглобявах дроселовата клапа за да я почистя и се оказа, че там (зад нея, на входа на самия колектор) има голям отвор за стичане на маслото и други набраздявания да ги кажем, които яко се бяха задръстили със сажди. Бяха ми мръсни ръцете за да направя снимки

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Мисля, че не си прав. Винаги маркучът е омаслен и има масло. Вчера разглобявах дроселовата клапа за да я почистя и се оказа, че там (зад нея, на входа на самия колектор) има голям отвор за стичане на маслото и други набраздявания да ги кажем, които яко се бяха задръстили със сажди. Бяха ми мръсни ръцете за да направя снимки
        Там ти е EGR-a
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Там ти е EGR-a
          Друже, погледни си колата. ЕТР-ът е малко след това

          ---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 19:42 ----------

          И мамка му -уплътнението на оста на гасящата клапа леко изпуска и май това няма правене. И като надуе турбото - имам си малка свирка

          Comment


          • #6
            АБе като си говорим за дросел на 16в и свирене и ето как сработва моя, ама само като е загряла добре колата. Изпищява или не тръгва въобще. Тука малко го побутвам, че иначе не тръгва да сработва. Дросела вътре е с три пръста сажди, а маркуча вечно омаслен.
            https://youtu.be/DF0QK-3yV_E

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщение
              АБе като си говорим за дросел на 16в и свирене и ето как сработва моя, ама само като е загряла добре колата. Изпищява или не тръгва въобще. Тука малко го побутвам, че иначе не тръгва да сработва. Дросела вътре е с три пръста сажди, а маркуча вечно омаслен.
              https://youtu.be/DF0QK-3yV_E
              Разглобявай и чисти.

              Явно отворих тема с въпрос, който никой не е разрешавал

              Comment


              • #8
                Ти реално какво искаш да решиш,че нещо не ни става ясно...и какъв е въпроса в темата......ако това турбо набутва толкова масло,че да е нужно да го събираш някъде ...то въпросното турбо отдавна трябва да е в кофата.Нормално да е мазен въздуховода....не омаслен.Има разлика.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                  Ти реално какво искаш да решиш,че нещо не ни става ясно...и какъв е въпроса в темата......ако това турбо набутва толкова масло,че да е нужно да го събираш някъде ...то въпросното турбо отдавна трябва да е в кофата.Нормално да е мазен въздуховода....не омаслен.Има разлика.
                  Попитах за това:
                  "Вчера разглобявах дроселовата клапа за да я почистя и се оказа, че там (зад нея, на входа на самия колектор) има голям отвор за стичане на маслото и други набраздявания да ги кажем, които яко се бяха задръстили със сажди. Бяха ми мръсни ръцете за да направя снимки"

                  Когато купих колата преди 6 години маркучът ми беше същият. Ако влизаше масло в цилиндрите щях да имам сив пушек отзад, а аз нямам никакъв дето се казва
                  Сега се надявам да си разбрал за какво питам

                  Comment


                  • #10
                    Ами какво те притеснява тогава.Нямаш разход на масло,нямаш пушеци...просто омазняването е от маслени парички,мъгла или там някви микроскопични капчици...предвидено е ,че ще ги има,но в рамките на допустимото.Поради тази причина няма специален сепаратор...или пък точно оребрението играе тая роля и е нормално да се почиства от време на време..Ма аз съм сигурен,че ги знаеш тез неща.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment

                    Working...
                    X