Някой може ли да обясни как става отделянето на маслото от въздуха (набутано от турбото) преди да влезне в колекторните тръби. Интересува ме особено за 16V версията и искам да видя дали не изпускам нещо
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сепаратор на масло при дизел
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеИзправното турбо не набутва масло. Сепарация имаш само на картерните газове.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеМисля, че не си прав. Винаги маркучът е омаслен и има масло. Вчера разглобявах дроселовата клапа за да я почистя и се оказа, че там (зад нея, на входа на самия колектор) има голям отвор за стичане на маслото и други набраздявания да ги кажем, които яко се бяха задръстили със сажди. Бяха ми мръсни ръцете за да направя снимки156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеТам ти е EGR-a
---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 19:42 ----------
И мамка му -уплътнението на оста на гасящата клапа леко изпуска и май това няма правене. И като надуе турбото - имам си малка свирка
Comment
-
АБе като си говорим за дросел на 16в и свирене и ето как сработва моя, ама само като е загряла добре колата. Изпищява или не тръгва въобще. Тука малко го побутвам, че иначе не тръгва да сработва. Дросела вътре е с три пръста сажди, а маркуча вечно омаслен.
https://youtu.be/DF0QK-3yV_E
Comment
-
Първоначално публикувано от Ivaelo Покажи съобщениеАБе като си говорим за дросел на 16в и свирене и ето как сработва моя, ама само като е загряла добре колата. Изпищява или не тръгва въобще. Тука малко го побутвам, че иначе не тръгва да сработва. Дросела вътре е с три пръста сажди, а маркуча вечно омаслен.
https://youtu.be/DF0QK-3yV_E
Явно отворих тема с въпрос, който никой не е разрешавал
Comment
-
Ти реално какво искаш да решиш,че нещо не ни става ясно...и какъв е въпроса в темата......ако това турбо набутва толкова масло,че да е нужно да го събираш някъде ...то въпросното турбо отдавна трябва да е в кофата.Нормално да е мазен въздуховода....не омаслен.Има разлика.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеТи реално какво искаш да решиш,че нещо не ни става ясно...и какъв е въпроса в темата......ако това турбо набутва толкова масло,че да е нужно да го събираш някъде ...то въпросното турбо отдавна трябва да е в кофата.Нормално да е мазен въздуховода....не омаслен.Има разлика.
"Вчера разглобявах дроселовата клапа за да я почистя и се оказа, че там (зад нея, на входа на самия колектор) има голям отвор за стичане на маслото и други набраздявания да ги кажем, които яко се бяха задръстили със сажди. Бяха ми мръсни ръцете за да направя снимки"
Когато купих колата преди 6 години маркучът ми беше същият. Ако влизаше масло в цилиндрите щях да имам сив пушек отзад, а аз нямам никакъв дето се казва
Сега се надявам да си разбрал за какво питам
Comment
-
Ами какво те притеснява тогава.Нямаш разход на масло,нямаш пушеци...просто омазняването е от маслени парички,мъгла или там някви микроскопични капчици...предвидено е ,че ще ги има,но в рамките на допустимото.Поради тази причина няма специален сепаратор...или пък точно оребрението играе тая роля и е нормално да се почиства от време на време..Ма аз съм сигурен,че ги знаеш тез неща.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
Comment